Prehľad možností úhrad tovaru

Existuje veľa možností, ako u nás uhradiť nákup. Vyberte si tú, ktorá vám najviac vyhovuje.

Najčastejšie spôsoby platenia

Hotovosťou/kartou na predajni

Akceptujeme karty Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro. Kartou môžete platiť na všetkých našich predajniach. V hotovosti prijímame iba eurá.

Kartou online

Plaťte kartou, ktorá má povolené platby na internete. Prenos je šifrovaný a bezpečný. Pre platbu online musí byť karta vydaná v EÚ.

Pri zadávaní karty si môžete zvoliť, či máme kartu uložiť/neuložiť v banke. Pokiaľ ju uložíte, nebudete musieť opakovane zadávať platobné údaje pri každom ďalšom nákupe.

Pri platbe podnikateľskou platobnou kartou Vám bude účtovaný nevratný poplatok, a to však najviac do sumy zodpovedajúcej priamym nákladom, ktoré Alze v súvislosti s použitím platby touto kartou vznikli. Konkrétna výška poplatku je uvedená po výbere platobnej metódy, ešte pred zaplatením tovaru. Pre platbu bez poplatku použite prosím spotrebiteľskú platobnú kartu alebo inú platobnú metódu.

Na dobierku

Tovar zaplatíte prepravcovi pri dodaní, priamo na Vami určenej adrese.

Externí dopravcovia umožňujú úhradu dobierky platobnou kartou aj v hotovosti, avšak variant úhrady platobnou kartou nemôžeme u všetkých externých dopravcov garantovať s ohľadom na vybavenosť kuriérov v danej lokalite či dočasné technické komplikácie.

Prostredníctvom online bankovníctva

Platba prostredníctvom online platobnej brány je vždy zrealizovaná takmer okamžite.

Online platba VÚB, a.s.

Klienti VÚB

Online platba Tatra banky, a.s.

Klienti Tatra banky

Online platba platba Slovenskej sporiteľne, a.s.

Klienti Slovenskej sporiteľne

Paypal

Pre používateľov PayPal

Najčastejšie spôsoby platenia

Faktúra so splatnosťou

automatická expedícia

Pre podnikateľov (malé a stredné spoločnosti). Pre zákazníkov, ktorí v každom z posledných 3 kalendárnych mesiacoch nakúpili aspoň za 2 000 EUR ponúkame možnosť platby faktúrou. Kontaktujte nás na info@elektromat.sk.

Pre štátne inštitúcie, veľké firmy a korporátne spoločnosti. Odber na faktúru je možný po predložení objednávky, ktorá má tieto náležitosti:

  • Kompletné fakturačné údaje odoberateľa a dodávateľa.
  • Adresa dodania a konečný príjemca.
  • Spôsob prevzatia/dopravy.
  • Bankové spojenie a návrh platobných podmienok.
  • Zoznam objednávaného tovaru a jeho približná cena.
  • Kontaktná osoba, telefón (fax, email).
  • Pečiatka firmy a podpis zodpovednej osoby.

Je možné si požiadať o posúdenie odberu tovaru na faktúru so splatnosťou.

Je nutné doručiť originál objednávky (poštou alebo osobne).
Na urýchlenie preferujeme elektronické zaslanie kópie objednávky (mailom alebo faxom).